loading...

بهترین شرکت معماری در مشهد

بازدید : 2
يکشنبه 5 فروردين 1403 زمان : 10:54

حتی چنانچه کسی مدل سنتی اهل ایران را برای دکوراسیون خانه خویش تعیین نکند بسیار بعید میباشد عشق ای به‌این دکورا سیون خانه اهل ایران نداشته باشد. حتی در شرایطی که آن فرد نیز وارد منزل ای با پیاده سازی داخلی اهل ایران خواهد شد در نگاه نخستین شرکت معماری در مشهد احساس مثبتی نسبت به آن خانه دارااست و آن جای احساساتی بدی را به وی منتقل نمیکند. شاید ادله آن خلال زیبایی و ادغام رنگ ها متنوع و دیدنی، نفوذ آن به عمق وجود ما اهل ایران ها باشد. حتی درصورتی که مدل سنتی را برای پیاده سازی داخلی منزل خویش ترجیح ندهید، احتمالاً گشوده هم در آن متانت دارید.

موادسازنده مدل سنتی اهل ایران
پیاده سازی و چینش منزل های اهل ایران از قبل رغبت متعددی به مدل های کلاسیک و سنتی اما با استعمال از المان های منحصر به داشته میباشد. به کار گیری از فرش های تعالی با نقش و نگار فراوان، ظروف میناکاری تبارک و … نماد دهنده این زمینه میباشد. شاید چنین ارکان چندان مطلوب سوئیت های خرد مدرن نباشند. اما اینک طراحان داخلی با تلفیق بعضا عنصرها معماری اهل ایران و مدل های امروزی یا این که مینیمال منزل های گرم، قشنگ و دلنشین در سوئیت های مدرن پیاده سازی میکنند.

مدل سنتی در کشور ایران مرتبط با زمان خاصی از تاریخ وجود ندارد. می‌توانید کوراسیون خانه را با به کارگیری از ارکان مرتبط با زمان فرمان روا یا این که زمان قاجار و … بکار بگیرید. تک تک این مورد ها را میتوان به نوعی پیاده سازی چینش سنتی محسوب کرد.

ماهیت پیاده سازی چینش به مدل سنتی به کار گیری از رنگ ها گرم میباشد. پس بایستی با به کارگیری از رنگ های گرم احساس دعوت کنندگی به فضا منتقل گردد.

اکثری از ارکان معماری سنتی کشور‌ایران از سماوری که کناره اتاق نهاده می شد تا پشتی هایی که برای نشیمن گذارده میشدند نشانه دهنده پذیرا بودن فضا بوده و در جهت ساخت و ساز محیطی گرم، شل و صمیمی در لحاظ گرفته میشدند.

تقارن و هارمونی لبریز جنب و جوش در پیاده سازی سنتی خانه مداقه متعددی داراست. رنگ دیوارها را تا مکان ممکن معمولی بوده البته رنگ وسایل پرحرارت و لبریز جنب و جوش هست.

اشکال ملیله روی پرده و یا این که گلدوزی روی کوسن از ارکان مدل سنتی اهل ایران میباشد. از انواع هندسی منظم به کارگیری نکنید. از عکس های طبیعت به کارگیری فرمایید. می توانید از گونه های عتیقه ها در کناره های خانه استعمال فرمایید.

رنگ دیوار آشپزخانه می‌توانید سبز ملایم باشد. ولی دست شما برای تعیین رنگ های دیگر نیز گشوده میباشد.

مثال تصاویر پیاده سازی دکورا سیون منزل به مدل اهل ایران

پیاده سازی اتاق نشیمن به مدل سنتی اهل ایران
استعمال از هرکونه متریالی که به گرمی دور و بر یاری دهد می‌تواند در پیاده سازی منزل به مدل ایرنی اثرگذار باشد. درین خانه کف ساختمان با پارکت پوشیده گردیده‌است. کفپوش پارکت سبب ساز گرما بخشیدن و راحتی بیشتر در منزل می‌شود. همینطور از فرش هایی با طرح سنتی اهل ایران مستعمل میباشد.


به کار گیری از کوسن های دستباف و سنتی
استعمال از کوسن ها دستباف و فرش ها دستباف یکی‌از مظاهر سنتی منازل جمهوری اسلامی ایران میباشد. مبل های چوبی معمولی و به کارگیری از تصاویر طبیعی را فراموش نکنید.

شما می توانید کوسن های بسیار خوشگل را در مدل سنتی خودتان صحیح فرمایید کافیست فراگیری دوخت کوسن را در تیم جمهوری اسلامی ایران تی اس ام بخوانید.


روشنایی در منزل های اهل ایران
فروغ طبیعی مدام یکی موادتشکیل دهنده اصلی در چینش منزل سنتی کشور ایران بوده میباشد. رقص تابش های فروغ فی مابین ارکان دکوراتیو منجر روشنی دور و بر و گرمی بخشیدن به دور و بر می شود. تا جایی که ممکن میباشد از پرده های قطور به کار گیری نکنید. در شکل قابلیت و امکان پرده را کنار بزنید تا نور و روشنایی طبیعی وارد خواهد شد. نور و روشنایی سبب ارتقاء انرژی مثبت و از در بین رفتن انرژی های منفی می‌گردد.


خشت دکوراتیو
آجرهای دیرین و سنتی یه از نماد های منزل های سنتی اهل ایران میباشد. امروزه اشکال دیوارپوش ها با طرح آجرهای دکوراتیو و نصب بسیار سهل و آسان در بازار جانور میباشد. تزئین یک کدام از دیوارهای منزل با آجرهای دکوراتیو مورد ای قشنگ برای پیاده سازی منزل اهل ایران میباشد.


رنگ های گرم آرم پیاده سازی اهل ایران
استعمال ار رنگ های گرم بویژه رنگ قرمز رنگ را در دکورا سیون خانه اهل ایران فراموش نکنید. رنگ قرمز‌رنگ ساخت و ساز کننده انرژی میباشد و یادآور روزهای گرم و صمیمی است. اما برای به کار گیری از رنگ قرمز رنگ لازک میباشد مقداری جرأت به خرج دهید. چون در صورتی بسیار موفق باشد دور و اطراف در گیر سر و صدا شود. ولی با به کار گیری از مخلوط رنگ های مطلوب فیض شغل بینظیر شود. از رنگ هایی مانند کرم، قهواه ای، طوسی و مشکی در کنار رنگ قرمز رنگ به کار گیری نمایید.


پیاده سازی داخلی با گونه های گل و گیاه
گونه های گل و گیاه ارکان طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران میباشند. می توانید از اشکال گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکورا سیون داخلی به کارگیری نمایید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به گوشه و کنار سبب ساز تصفیه هوای منزل نیز می شوند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. صرفا کافیست پاره ای سلیقه به خرج دهید.

گونه های گل و گیاه عنصرها طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران میباشند. می‌توانید از گونه های گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی چیدمان داخلی به کار گیری نمایید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به اطراف سبب ساز تصفیه هوای منزل نیز می‌شوند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. صرفا کافیست مقداری ذوق به خرج دهید.


بشقاب های دکوری و سابق
به کارگیری از چانکی بافتنی احساس گرمی بی نظیری به اطراف می دهد. افزون بر آن از گونه های المان های سنتی اهل ایران استعمال فرمائید. احتمالاً اکثری از ما گونه های پشقاب های کهن را که از بزرگترها به یادگار گرفته ایم را در منزل داریم. هیچ چیز مانند یک ظرف زیبای دیرین حسی از قبلی را در دور و اطراف تولید نمیکند.


تزئین دیوار با قالی کوچک، گلیم، تابلو فرش
فرش ها مدام یک کدام از برگزیدگان آرم های نام و نشان فرهنگ و تمدن اهل ایران میباشد. از قبل برای ساخت و ساز فضایی گرم و صمیمی، در منزل های اهل ایران از گونه های فرش، قالی کوچک و گلیم مستعمل میباشد. در حال حاضر نیز در بخش اعظمی از نقاط عالم اسم کشور‌ایران یادآور فرش های قشنگ و نفس است. از گونه های قالی‌کوچک و گلیم جهت تزئین دیوار ها به کارگیری نمایید. تابلو فرش نیز برای چیدمان های به مدل مقداری امروزی خیس مورد قابل قبولی میباشد.


ظروف مینا کاری گردیده
اشکال بشقاب ها، پیاله ها و ظروف میناکاری گردیده از نمادهای سنتی منزل های اهل ایران می باشند. در شرایطی که قصد به پیاده سازی دکورا سیون منزل به مدل اهل ایران را دارید از استعمال از آن‌ها غافل نشوید. ظروف سنتی اهل ایران ضمن نقش تزیینی می توانند در هنگام ضیافت ها به کاربردهای متفاوت داشته باشند.


نگارگری های اهل ایران
یک کدام از دیگر از نمادهای سنتی در پیاده سازی منزل اهل ایران، تابلوهای خاتم کاری گردیده و میناتور می‌باشد. این تابلوها قادر است تصاویر مرتبط با نبردهای حماسی شاهنامه و یا این که دیگر تصاویر تاریخ کشور‌ایران باشد. استعمال از این نگارگری ها جهت زنده کردن تمدن اهل ایران و یا این که تاریخ حماسی جمهوری اسلامی ایران در منزل شما بسیار مطلوب میباشد.


چیدمان منزل اهل ایران با شمسه ها و گره ها
شمسه از قرینه سازی و تقارن یک طرح خرد روی سطحی بزرگ خیس ساخت‌و‌ساز میگردند. چنین پیاده سازی یکی‌از طریق ها های سنتی ایجاد کرد گونه های وسایل دکوراتیو در جمهوری اسلامی ایران میباشد که امروزه هوا داران متعددی جهت تزئین دیوار به مدل سنتی داراست.


پارچه های دست دوز اهل ایران
پته، ترمه و … گونه های پارچه های اهل ایران میباشند. می توانید از آنان جهت تزئین دیوار، کف، مبلمان و …. به کار گیری نمایید. حتی می توانید با آن‌ها کوسن های سنتی و بسیار قشنگ بدوزید.

دکورا سیون خانه اهل ایران بی آلایش
رقص فروغ و روشنایی را در منزل اهل ایران با وسایلی معمولی و ارزان مشاهده کنید.


پیاده سازی منزل اهل ایران بی آلایش و شیک
تصاویر منزل سبز اهل ایران با مخلوط رنگ های گرم و خوشگل

منزل سنتی اهل ایران

منزل سبز اهل ایران

منزل رنگی اهل ایران
منازلی که با موادسازنده سنتی اهل ایران پیاده سازی می شوند، گرمی و احساس دعوت کنندگی فراوانی در فضای خویش دارا هستند. این گرما سبب ساخت وقار در دور و بر گردیده و آدم از صرف بیشترین فرصت خویش در آن خسته نمی‌شود.

مالامال تکرارترین خطا در چیدمان اهل ایران
یک کدام از اصلی ترین معضل‌ها در پیاده سازی چینش این میباشد که ما نمی‌دانیم چه رنگ مبلمان با چه ابعادی با چه چیدمانی، مطلوب فضاهای خرد میباشد و عموماً دراین مورد خطا می کنیم. در صورتیکه این سؤال، ذهنیت شما را هم سرگرم کرده و فضای دکورا سیون شما، فضای کوچکی میباشد، درپی این مقاله یاور ما باشید.


گران قدر‌ترین نادرست در دکورا سیون دکورا سیون داخلی با اعتنا به تصویری که در تحت مشاهده می کنید، این میباشد که ارکان و المان‌هایی که در کنار هم چیده میگردند، هیچ ارتباطی با یکدیگر و همینطور فضای متبوع، ندارند.
همینطور لوازمی که در‌این دور و بر دکورا سیون گردیده‌اند، بیشتر از حد مجاز می باشند. شما به هیچ عنوانً برای دکورا سیون فضایی که تقریباً ۴ در ۸ متر میباشد، اذن ندارید دو فضای والا نشیمن و پذیرایی را با هم مخلوط نمایید. چون خویش بخش پذیرایی خانه، فضای بزرگی را می‌طلبد و اولی مشکل این میباشد که ما در اینجا پذیرایی را به سمت اتاق خواب ها برده‌ایم و ابداً دور و بر ظرفیت دو قسمت این چنین را ندارد. پس اولی گونه های این میباشد که بیشتراز حد مجاز در اطراف، اثاثیه دکورا سیون گردیده است.


انواع دیگری که در تصویر دیگری از منزل مشاهده می کنید، این میباشد که قسمتی از آشپزخانه، تماماً با مدل امروزی، طراحی صفحه شد‌ه‌است. همینطور مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود داراست که آن هم با مدل امروزی طراحی صفحه گردیده است. در شرایطی‌که مجدداً به تصویر پیشین توجه فرمائید، می بینید که یک مبلمان کلاسیک در محیط قرار گرفته که از نگاه عمر، ارتباطی به مدل امروزی مبلمان دیگر ندارد واگر شما گرایش دارید که مدل امروزی و کلاسیک مبل‌ها را با هم ادغام فرمایید، بایستی از لحاظ عمر و سن ایجاد کرد، به یکدیگر بیایند.
از این قضیه که بگذریم، درصورتی که به هیچ وجهً حالتی را در لحاظ بگیریم که عمر مبلمانمان هم با هم هماهنگی داشته باشد، گشوده هم ظرفیت فضای ما به حد کفاف نمیدهد. حالا در حالتی که بخواهید بدانید که راه‌حل چیست؟ می بایست بگوییم که چنانچه در تصویر ذیل ببینید، می بینید که مبلمان با خط و خطوط معلوم در کنار گنجه قرار گرفته و کمد در جایی واقع گردیده که تنها مثل این میباشد که می بایست قرار می‌گرفته و هیچ کاربردی ندارد. مثل این میباشد که ما یه خرده وسایل اضافه داریم و میخواهیم آن ها را در جایی دپو کنیم. حادثه که برای این دکورا سیون افتاده میباشد، دقیقاً مصداق همین مسئله میباشد.

حتی چنانچه کسی مدل سنتی اهل ایران را برای دکوراسیون خانه خویش تعیین نکند بسیار بعید میباشد عشق ای به‌این دکورا سیون خانه اهل ایران نداشته باشد. حتی در شرایطی که آن فرد نیز وارد منزل ای با پیاده سازی داخلی اهل ایران خواهد شد در نگاه نخستین شرکت معماری در مشهد احساس مثبتی نسبت به آن خانه دارااست و آن جای احساساتی بدی را به وی منتقل نمیکند. شاید ادله آن خلال زیبایی و ادغام رنگ ها متنوع و دیدنی، نفوذ آن به عمق وجود ما اهل ایران ها باشد. حتی درصورتی که مدل سنتی را برای پیاده سازی داخلی منزل خویش ترجیح ندهید، احتمالاً گشوده هم در آن متانت دارید.

موادسازنده مدل سنتی اهل ایران
پیاده سازی و چینش منزل های اهل ایران از قبل رغبت متعددی به مدل های کلاسیک و سنتی اما با استعمال از المان های منحصر به داشته میباشد. به کار گیری از فرش های تعالی با نقش و نگار فراوان، ظروف میناکاری تبارک و … نماد دهنده این زمینه میباشد. شاید چنین ارکان چندان مطلوب سوئیت های خرد مدرن نباشند. اما اینک طراحان داخلی با تلفیق بعضا عنصرها معماری اهل ایران و مدل های امروزی یا این که مینیمال منزل های گرم، قشنگ و دلنشین در سوئیت های مدرن پیاده سازی میکنند.

مدل سنتی در کشور ایران مرتبط با زمان خاصی از تاریخ وجود ندارد. می‌توانید کوراسیون خانه را با به کارگیری از ارکان مرتبط با زمان فرمان روا یا این که زمان قاجار و … بکار بگیرید. تک تک این مورد ها را میتوان به نوعی پیاده سازی چینش سنتی محسوب کرد.

ماهیت پیاده سازی چینش به مدل سنتی به کار گیری از رنگ ها گرم میباشد. پس بایستی با به کارگیری از رنگ های گرم احساس دعوت کنندگی به فضا منتقل گردد.

اکثری از ارکان معماری سنتی کشور‌ایران از سماوری که کناره اتاق نهاده می شد تا پشتی هایی که برای نشیمن گذارده میشدند نشانه دهنده پذیرا بودن فضا بوده و در جهت ساخت و ساز محیطی گرم، شل و صمیمی در لحاظ گرفته میشدند.

تقارن و هارمونی لبریز جنب و جوش در پیاده سازی سنتی خانه مداقه متعددی داراست. رنگ دیوارها را تا مکان ممکن معمولی بوده البته رنگ وسایل پرحرارت و لبریز جنب و جوش هست.

اشکال ملیله روی پرده و یا این که گلدوزی روی کوسن از ارکان مدل سنتی اهل ایران میباشد. از انواع هندسی منظم به کارگیری نکنید. از عکس های طبیعت به کارگیری فرمایید. می توانید از گونه های عتیقه ها در کناره های خانه استعمال فرمایید.

رنگ دیوار آشپزخانه می‌توانید سبز ملایم باشد. ولی دست شما برای تعیین رنگ های دیگر نیز گشوده میباشد.

مثال تصاویر پیاده سازی دکورا سیون منزل به مدل اهل ایران

پیاده سازی اتاق نشیمن به مدل سنتی اهل ایران
استعمال از هرکونه متریالی که به گرمی دور و بر یاری دهد می‌تواند در پیاده سازی منزل به مدل ایرنی اثرگذار باشد. درین خانه کف ساختمان با پارکت پوشیده گردیده‌است. کفپوش پارکت سبب ساز گرما بخشیدن و راحتی بیشتر در منزل می‌شود. همینطور از فرش هایی با طرح سنتی اهل ایران مستعمل میباشد.


به کار گیری از کوسن های دستباف و سنتی
استعمال از کوسن ها دستباف و فرش ها دستباف یکی‌از مظاهر سنتی منازل جمهوری اسلامی ایران میباشد. مبل های چوبی معمولی و به کارگیری از تصاویر طبیعی را فراموش نکنید.

شما می توانید کوسن های بسیار خوشگل را در مدل سنتی خودتان صحیح فرمایید کافیست فراگیری دوخت کوسن را در تیم جمهوری اسلامی ایران تی اس ام بخوانید.


روشنایی در منزل های اهل ایران
فروغ طبیعی مدام یکی موادتشکیل دهنده اصلی در چینش منزل سنتی کشور ایران بوده میباشد. رقص تابش های فروغ فی مابین ارکان دکوراتیو منجر روشنی دور و بر و گرمی بخشیدن به دور و بر می شود. تا جایی که ممکن میباشد از پرده های قطور به کار گیری نکنید. در شکل قابلیت و امکان پرده را کنار بزنید تا نور و روشنایی طبیعی وارد خواهد شد. نور و روشنایی سبب ارتقاء انرژی مثبت و از در بین رفتن انرژی های منفی می‌گردد.


خشت دکوراتیو
آجرهای دیرین و سنتی یه از نماد های منزل های سنتی اهل ایران میباشد. امروزه اشکال دیوارپوش ها با طرح آجرهای دکوراتیو و نصب بسیار سهل و آسان در بازار جانور میباشد. تزئین یک کدام از دیوارهای منزل با آجرهای دکوراتیو مورد ای قشنگ برای پیاده سازی منزل اهل ایران میباشد.


رنگ های گرم آرم پیاده سازی اهل ایران
استعمال ار رنگ های گرم بویژه رنگ قرمز رنگ را در دکورا سیون خانه اهل ایران فراموش نکنید. رنگ قرمز‌رنگ ساخت و ساز کننده انرژی میباشد و یادآور روزهای گرم و صمیمی است. اما برای به کار گیری از رنگ قرمز رنگ لازک میباشد مقداری جرأت به خرج دهید. چون در صورتی بسیار موفق باشد دور و اطراف در گیر سر و صدا شود. ولی با به کار گیری از مخلوط رنگ های مطلوب فیض شغل بینظیر شود. از رنگ هایی مانند کرم، قهواه ای، طوسی و مشکی در کنار رنگ قرمز رنگ به کار گیری نمایید.


پیاده سازی داخلی با گونه های گل و گیاه
گونه های گل و گیاه ارکان طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران میباشند. می توانید از اشکال گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکورا سیون داخلی به کارگیری نمایید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به گوشه و کنار سبب ساز تصفیه هوای منزل نیز می شوند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. صرفا کافیست پاره ای سلیقه به خرج دهید.

گونه های گل و گیاه عنصرها طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران میباشند. می‌توانید از گونه های گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی چیدمان داخلی به کار گیری نمایید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به اطراف سبب ساز تصفیه هوای منزل نیز می‌شوند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. صرفا کافیست مقداری ذوق به خرج دهید.


بشقاب های دکوری و سابق
به کارگیری از چانکی بافتنی احساس گرمی بی نظیری به اطراف می دهد. افزون بر آن از گونه های المان های سنتی اهل ایران استعمال فرمائید. احتمالاً اکثری از ما گونه های پشقاب های کهن را که از بزرگترها به یادگار گرفته ایم را در منزل داریم. هیچ چیز مانند یک ظرف زیبای دیرین حسی از قبلی را در دور و اطراف تولید نمیکند.


تزئین دیوار با قالی کوچک، گلیم، تابلو فرش
فرش ها مدام یک کدام از برگزیدگان آرم های نام و نشان فرهنگ و تمدن اهل ایران میباشد. از قبل برای ساخت و ساز فضایی گرم و صمیمی، در منزل های اهل ایران از گونه های فرش، قالی کوچک و گلیم مستعمل میباشد. در حال حاضر نیز در بخش اعظمی از نقاط عالم اسم کشور‌ایران یادآور فرش های قشنگ و نفس است. از گونه های قالی‌کوچک و گلیم جهت تزئین دیوار ها به کارگیری نمایید. تابلو فرش نیز برای چیدمان های به مدل مقداری امروزی خیس مورد قابل قبولی میباشد.


ظروف مینا کاری گردیده
اشکال بشقاب ها، پیاله ها و ظروف میناکاری گردیده از نمادهای سنتی منزل های اهل ایران می باشند. در شرایطی که قصد به پیاده سازی دکورا سیون منزل به مدل اهل ایران را دارید از استعمال از آن‌ها غافل نشوید. ظروف سنتی اهل ایران ضمن نقش تزیینی می توانند در هنگام ضیافت ها به کاربردهای متفاوت داشته باشند.


نگارگری های اهل ایران
یک کدام از دیگر از نمادهای سنتی در پیاده سازی منزل اهل ایران، تابلوهای خاتم کاری گردیده و میناتور می‌باشد. این تابلوها قادر است تصاویر مرتبط با نبردهای حماسی شاهنامه و یا این که دیگر تصاویر تاریخ کشور‌ایران باشد. استعمال از این نگارگری ها جهت زنده کردن تمدن اهل ایران و یا این که تاریخ حماسی جمهوری اسلامی ایران در منزل شما بسیار مطلوب میباشد.


چیدمان منزل اهل ایران با شمسه ها و گره ها
شمسه از قرینه سازی و تقارن یک طرح خرد روی سطحی بزرگ خیس ساخت‌و‌ساز میگردند. چنین پیاده سازی یکی‌از طریق ها های سنتی ایجاد کرد گونه های وسایل دکوراتیو در جمهوری اسلامی ایران میباشد که امروزه هوا داران متعددی جهت تزئین دیوار به مدل سنتی داراست.


پارچه های دست دوز اهل ایران
پته، ترمه و … گونه های پارچه های اهل ایران میباشند. می توانید از آنان جهت تزئین دیوار، کف، مبلمان و …. به کار گیری نمایید. حتی می توانید با آن‌ها کوسن های سنتی و بسیار قشنگ بدوزید.

دکورا سیون خانه اهل ایران بی آلایش
رقص فروغ و روشنایی را در منزل اهل ایران با وسایلی معمولی و ارزان مشاهده کنید.


پیاده سازی منزل اهل ایران بی آلایش و شیک
تصاویر منزل سبز اهل ایران با مخلوط رنگ های گرم و خوشگل

منزل سنتی اهل ایران

منزل سبز اهل ایران

منزل رنگی اهل ایران
منازلی که با موادسازنده سنتی اهل ایران پیاده سازی می شوند، گرمی و احساس دعوت کنندگی فراوانی در فضای خویش دارا هستند. این گرما سبب ساخت وقار در دور و بر گردیده و آدم از صرف بیشترین فرصت خویش در آن خسته نمی‌شود.

مالامال تکرارترین خطا در چیدمان اهل ایران
یک کدام از اصلی ترین معضل‌ها در پیاده سازی چینش این میباشد که ما نمی‌دانیم چه رنگ مبلمان با چه ابعادی با چه چیدمانی، مطلوب فضاهای خرد میباشد و عموماً دراین مورد خطا می کنیم. در صورتیکه این سؤال، ذهنیت شما را هم سرگرم کرده و فضای دکورا سیون شما، فضای کوچکی میباشد، درپی این مقاله یاور ما باشید.


گران قدر‌ترین نادرست در دکورا سیون دکورا سیون داخلی با اعتنا به تصویری که در تحت مشاهده می کنید، این میباشد که ارکان و المان‌هایی که در کنار هم چیده میگردند، هیچ ارتباطی با یکدیگر و همینطور فضای متبوع، ندارند.
همینطور لوازمی که در‌این دور و بر دکورا سیون گردیده‌اند، بیشتر از حد مجاز می باشند. شما به هیچ عنوانً برای دکورا سیون فضایی که تقریباً ۴ در ۸ متر میباشد، اذن ندارید دو فضای والا نشیمن و پذیرایی را با هم مخلوط نمایید. چون خویش بخش پذیرایی خانه، فضای بزرگی را می‌طلبد و اولی مشکل این میباشد که ما در اینجا پذیرایی را به سمت اتاق خواب ها برده‌ایم و ابداً دور و بر ظرفیت دو قسمت این چنین را ندارد. پس اولی گونه های این میباشد که بیشتراز حد مجاز در اطراف، اثاثیه دکورا سیون گردیده است.


انواع دیگری که در تصویر دیگری از منزل مشاهده می کنید، این میباشد که قسمتی از آشپزخانه، تماماً با مدل امروزی، طراحی صفحه شد‌ه‌است. همینطور مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود داراست که آن هم با مدل امروزی طراحی صفحه گردیده است. در شرایطی‌که مجدداً به تصویر پیشین توجه فرمائید، می بینید که یک مبلمان کلاسیک در محیط قرار گرفته که از نگاه عمر، ارتباطی به مدل امروزی مبلمان دیگر ندارد واگر شما گرایش دارید که مدل امروزی و کلاسیک مبل‌ها را با هم ادغام فرمایید، بایستی از لحاظ عمر و سن ایجاد کرد، به یکدیگر بیایند.
از این قضیه که بگذریم، درصورتی که به هیچ وجهً حالتی را در لحاظ بگیریم که عمر مبلمانمان هم با هم هماهنگی داشته باشد، گشوده هم ظرفیت فضای ما به حد کفاف نمیدهد. حالا در حالتی که بخواهید بدانید که راه‌حل چیست؟ می بایست بگوییم که چنانچه در تصویر ذیل ببینید، می بینید که مبلمان با خط و خطوط معلوم در کنار گنجه قرار گرفته و کمد در جایی واقع گردیده که تنها مثل این میباشد که می بایست قرار می‌گرفته و هیچ کاربردی ندارد. مثل این میباشد که ما یه خرده وسایل اضافه داریم و میخواهیم آن ها را در جایی دپو کنیم. حادثه که برای این دکورا سیون افتاده میباشد، دقیقاً مصداق همین مسئله میباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 36
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه