loading...

بهترین شرکت معماری در مشهد

بازدید : 3
يکشنبه 20 اسفند 1402 زمان : 12:05

ترتیب فرایند تجدید بنا منزل
بدون‌شک هر منزل ای بعداز چند سال از فرصت ایجاد کرد خویش نیاز به نوسازی دارااست. معیار نوسازی با اعتنا به چگونگی مصالح استفاده شده، مختلف میباشد. ممکن میباشد یک منزل از مصالح مرغوب تشکیل‌شده و بعد از سپری شد یک سری سال، نقص‌ یا این که جراحت دورازشوخی پیدا نکرده باشد و با یک مرمت جزیی، مجددا در دست اشخاص قرار بگیرد. ترتیب پروسه تجدید بنا منزل بایستی با تمرکز رعایت گردد تا سود شغل رضایت قسمت باشد.

شرکت معماری در مشهد
جهت مشورت بدون پول و اخذ ارزش مرمت خانه تماس حاصل نمایید.تماس
پروسه مرمت منزل از آغاز تا آخر با غرض مرمت دیدنی و رضایت نصیب ایفا می‌شود و اشخاص بایستی قبل از اجرا مرمت همه حالت را معقول و نکات اساسی تجدید بنا را در لحاظ داشته باشند. اگاهی از ترتیب فرایند نوسازی منزل به اشخاص یاری می نماید تا با علم کافی و با داده ها گذشته برای نوسازی منزل خویش تصمیم بگیرند. در‌این نوشته‌علمی این روند را به شما عزیزان معرفی می نماییم پس تا نقطه پايان نوشته‌ی علمی با ما یاور باشید.

چه منزل هایی نیاز به تجدید بنا دارا‌هستند؟
پیش از هر چیز عالی میباشد بدانیم چه منزل های نیاز به نوسازی دارا هستند. بعداز سپری شد یکسری سال از تشکیل داد ساختمان، به‌تدریج آرم های فرسوده شدن آن نمایان می‌گردد. فرسوده شدن منزل ضمن اینکه زیبایی ظواهر منزل را از دربین میبرد، منجر کاهش مقاومت بافت آن نیز میشود و به همین برهان منزل های فرسوده می بایست گزینه تجدید بنا قرار بگیرند. وضعیت محیطی، آب و هوا، زمین‌لرزه، تخریب ساختمان های همسایه و شست و شوهای مکرر منجر فرسوده شدن ساختمان می گردد و عاملی برای لزوم تجدید بنا است.

در حالتی‌که نمی دانید که منزل شما فعلا نیاز به مرمت داراست، بایستی نمای منزل خویش را گزینه بازبینی قرار دهید. بعد از آن، نصیب هایی که از دید ظاهری صورت نخستین و زیبایی خویش را از دست داده اند، یادداشت نمایید. چنانچه این قسمت های مجروح، تعداد متعددی داشته باشند، یعنی فرصت نوسازی منزل شما فرا رسیده میباشد. بعداز بازبینی ظاهری بایستی به سراغ بافت منزل بروید و در صورتی‌که پوسیدگی هایی مشاهده می‌کنید، برای رفع آن‌ها از مصالح مطلوب برای مرمت به کارگیری فرمائید.

عده ای که قصد فروش منزل خویش را دارا‌هستند خوب میباشد قبل از فروش، مرمت ایفا دهند تا بتوانند منزل خویش را با بها قابل قبولی به فروش برسانند. خریداران معمولا برای منزل های شیک و قشنگ حاضر به پرداخت هزینه بیشتری میباشند ولی منزل های فرسوده با نمای نامناسب، خریداران کمتری دارا هستند. در حالتی‌که قصد فروش منزل خویش را ندارید می‌توانید با تجدید بنا، دکورا سیون منزل خویش را تغییر‌و تحول دهید. تغییر و تحول دکورا سیون، منجر تنوع در منزل و تولید انرژی مثبت در ساکنین می‌شود.

فرآیند تجدید بنا منزل
روند تجدید بنا خانه در طهران را به ترتیب به‌دنبال پژوهش میکنیم.

او‌لین مرحله: گزینش نوع و ترازو مرمت
نوسازی اشکال مختلفی دارااست و اشخاص بایستی در بالا به معین کردن نوع نوسازی و واحد سنجش آن بپردازند چون این مرحله بر بقیه فرایند مرمت اثر می‌گذارد. برای مشخص و معلوم شدن این مورد می بایست اینطور ذکر کرد که اشخاص می بایست انتخاب نمایند که چه نصیب هایی از ساختمان را تا چه حدی مرمت نمایند.

برای مثال در شرایطی که مرمت آشپزخانه برای اشخاص در حق تقدم قراردارد می بایست معلوم نمایند که کدام قسمت های آشپزخانه گزینه نوسازی قرار بگیرد تا ادامه فرایند فعالیت با مشکلی روبرو نشود. شایسته ترین شغل این که تیم عملیات موردنیاز را فهرست نمایند تا کلیه چیز بر پایه ی با آن پیش رود.

دومی مرحله: مشورت با متخصصان فعال دراین باره
کسانی که میخواهند منزل خویش را نوسازی نمایند بایستی از متخصصان فعال در این مورد مشورت کردن گرفته و با ارشادوراهنمایی آنها برای نوسازی تصمیم بگیرند و ترتیب پروسه مرمت منزل را رعایت نمایند. متخصصان واحد سنجش دارایی ما یحتاج برای مرمت بخش های لیست گردیده و راهکارهای مورد نیاز را ارائه می‌دهند. گاهی ممکن میباشد نوسازی نصیب متبوع اشخاص، خطراتی را در ادامه داشته باشد برای همین متخصصان، به اشخاص در مورد مرمت بی خطر یاری می نمایند.

مشورت کردن نوسازی خانه

سو‌مین مرحله: گزینش پیمانکار حرفه ای
تجدید بنا منزل عمل بسیار حساسی میباشد که نیاز به تخصص و مهارت داراست و به همین مراد بایستی این شغل را به یک پیمانکار حرفه‌ای سپرد. پیمانکار را بایستی بر طبق مهارت ها و بضاعت و توان هایش گزینش کرد چون قرار میباشد نوسازی منزل که فعالیت بسیار حساسی میباشد را به او سپرد، پس توانگری وی عنایت متعددی دارااست. اشخاص بایستی در تعیین پیمانکار به رزومه او توجه نمایند و در این باره تنها بر پایه ی توصیه آشنایان، تصمیم نگیرند.

چهار‌مین مرحله: برآورد هزینه ها
بعداز گزینش پیمانکار وهله به برآورد هزینه ها میرسد. برای این نصیب می شود به دو شکل شغل کرد:

۱- می اقتدار دارایی مشخصی را در حیث گرفت و از پیمانکار خواست که فقط با به کارگیری از همین مقدار دارایی به تجدید بنا بپردازد.

۲- شخص می‌تواند با پیمانکار مشورت کردن نماید و آن گاه با همفکری هم و با اعتنا به بخش های متبوع برای تجدید بنا، برآورد هزینه ها را اجرا دهند و آن را معین کنند.

نکات اصلی برآورد هزینه ها
۱- در برآورد هزینه ها می بایست توجه کرد که نمی اقتدار هزینه ها را به صورت ظریف معین کرد و ممکن میباشد در نقطه پايان شغل، هزینه ها مقداری بیشتر یا این که کمتر از مقدار برآورد گردیده باشد.‌

۲- در برآورد هزینه ها بایستی به همگی ریزه کاری اعتنا کرد و حقوق و دستمزد و ارزش مصالح موردنیاز را نیز در لحاظ گرفت.

پنجمی مرحله: پیاده سازی و پردازش ایده
درین مرحله از ترتیب پروسه مرمت منزل بایستی هر آنچه که در ذهن شخص وجود دارااست روی شیت پیاده گردد تا برنامه ای از فیض فعالیت به دست آید. در‌این مرحله می قدرت از نظرها اعضای خانواده نیز بهره مند شد و ایده آنان را با پیمانکار فی مابین گذاشت. پیاده سازی و پردازش نظرات منجر اخذ طرح ابتدایی گردیده و شخص قادر است در شکل رضایت نداشتن از قسمت هایی، در آن تغییراتی را ایفا نماید.‌ طرح هایی که با تغییر تحول کاربری ساختمان همدم باشند، نیاز به به دست آوردن مجوز از مراجع مربوطه دارا هستند.

ششمی مرحله: گرفتن مجوز
ایفا نوسازی منزل در نصیب هایی نیاز به به دست آوردن مجوز ندارد و در نصیب هایی نیز مسلما بایستی مجوزهای موردنیاز دریافت گردد تا شغل تجدید بنا اجرا گیرد.

الف) برای اجرای عملیات پایین نیازی به به دست آوردن مجوز وجود ندارد.
۱- تعمیر پشت بام با ایزوگام، قیرگونی و نصب شیروانی

۲- سفیدکاری و نقاشی کردن دیوارهای کلیه طبقات

۳- نصب کاشی

۴- تعمیر و تغییر‌و تحول در نمای منزل

۵- تعمیر و نصب کفپوش همگی طبقات

۶- تعمیر و تغییر تحول دیوارهای ایوان به نحوی که تغییری در قسمت های اساسی منزل مثل پارکینگ ساخت نشود.

۷- تعمیر و نصب اشکال امکانات دستشویی مکلف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان است.

۸- تعمیر و ردوبدل درب و پنجره ها نیز مکلف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان میباشد.

۹- لوله کشی آب، گاز، شوفاژ و فاضلاب به شرط اینکه نیاز به تاسیس موتورخانه نباشد.

۱۰- حفر و تخلیه چاه فاضلاب

ب) عملیاتی که اجرای آن نیاز به اخذ تایید صلاحیت داراست به طور پایین میباشد.
۱- تخریب دیوارها و تیغه های داخلی باربر

۲- انتقال رویکرد پله

۳- تغییر و تحول کاربری بخش های گوناگون منزل

۴- انتقال نصیب هایی از ساختمان که با دقت به قانون ها شهرسازی ممنوع میباشد.

۵- انتقال دیوارهای پارکینگ به صورتی که سبب به از دربین رفتن بخشی از پارکینگ گردد.

تجدید بنا خانه روند

هفتمی مرحله: طراحی برنامه برای تجدید بنا منزل
بعد از اینکه مجوزهای مایحتاج برای مرمت دریافت شوید بایستی برای اجرای تجدید بنا مهیا شد و برای آن طراحی برنامه کرد. وجود یک طراحی برنامه مطلوب با حدس حالت هنگامی، ترتیب فرایند مرمت منزل را به خیر و خوبی پیش می‌برد. طرح ریزی بایستی بر پایه ی حق تقدم ها صورت پذیرد و اشخاص بتوانند بر آن رسیدگی های ما یحتاج را داشته باشند. برای تدوین طراحی برنامه مطلقا می بایست با پیمانکار مشورت کردن کرد و با هماهنگی های مورد نیاز، نرم افزار را اعمال نمود.

هشتمین مرحله: تخریب
یک کدام از روند اصلی در تجدید بنا منزل، تخریب آن میباشد. مراد از تخریب این میباشد که همگی نصیب هایی که قصد مرمت آن را دارا‌هستند می بایست تخریب گردد. تخریب میتواند تخریب یک دیوار و یااینکه شیت دیواری آن باشد و این بستگی به مقصود اشخاص داراست. برای تخریب دیوارها بایستی از وجود تاسیسات الکتریکی و مکانیکی اگاهی داشت و پیش از تخریب می بایست برق، آب و گاز انقطاع شود تا ایمنی ما یحتاج نتایج خواهد شد.

نهمی مرحله: شروع نوسازی
بعداز جاری ساختن تخریب بایستی نخاله های ساختمانی به محل های مربوطه جابجایی داده شوند و محیط برای اجرای نوسازی فراهم شود. با دقت به طرح ریزی، طرح نخستین و با در حیث داشتن ترتیب فرایند تجدید بنا منزل ، عملیات تجدید بنا شروع می‌شود. عملیات مرمت مشمول موردها پایین میباشد:

۱- جداسازی تاسیسات مکانیکی مثل شیرآلات، کابینت ها، درب و پنجره

۲- تخریب و کندن کاشی و سرامیک کف ساختمان

۳- تخریب دیوارهای غیرباربر و باربر

۴- سیمان کاری کف و دیوارهای قسمت های گوناگون منزل

۵- عایق کاری توالت

۶- لوله کشی و برق کشی بر پایه ی طرح تازه مصوب

۷- گچ کاری و کامل شدن دیوارها

۸- نصب درب و پنجره تازه

۹- نوسازی سقف منزل های سابق

۱۰- کف سازی بخش های متعدد ساختمان

۱۱- اجرای نمای نو

۱۲- رنگ کردن دیوارها

۱۳- نصب کابینت ها

۱۴- نصب کلید، پریز و نورپردازی

۱۵- اجرای پارکت یا این که برگه دیواری

۱۶- نصب درب های داخلی ساختمان

۱۷- نصب شیرآلات، روشویی و سینک

۱۸- منزه کاری گوشه و کنار

دهمی مرحله: رسیدگی و تحقیق بر رعایت استانداردها
اشخاص در طول ایفا فرایند تجدید بنا منزل، میتوانند بر کلیه بخشها تحقیق داشته باشند و کلیه مواد و مصالح را به گزینش خویش خریداری نمایند تا از چگونگی آن مطمئن باشند و یااینکه در تفاهم نامه، چگونگی و مرغوبیت مصالح را بیان نمایند. بعد از اجرای مرمت نیز اشخاص بایستی مجددا کلیه چیز را با تمرکز نظارت نمایند تا در حالتی‌که جایی بر خلاف با مراد های او و استانداردهای مو جود است، اصلاح خواهد شد.

ترتیب فرایند تجدید بنا منزل
بدون‌شک هر منزل ای بعداز چند سال از فرصت ایجاد کرد خویش نیاز به نوسازی دارااست. معیار نوسازی با اعتنا به چگونگی مصالح استفاده شده، مختلف میباشد. ممکن میباشد یک منزل از مصالح مرغوب تشکیل‌شده و بعد از سپری شد یک سری سال، نقص‌ یا این که جراحت دورازشوخی پیدا نکرده باشد و با یک مرمت جزیی، مجددا در دست اشخاص قرار بگیرد. ترتیب پروسه تجدید بنا منزل بایستی با تمرکز رعایت گردد تا سود شغل رضایت قسمت باشد.

شرکت معماری در مشهد
جهت مشورت بدون پول و اخذ ارزش مرمت خانه تماس حاصل نمایید.تماس
پروسه مرمت منزل از آغاز تا آخر با غرض مرمت دیدنی و رضایت نصیب ایفا می‌شود و اشخاص بایستی قبل از اجرا مرمت همه حالت را معقول و نکات اساسی تجدید بنا را در لحاظ داشته باشند. اگاهی از ترتیب فرایند نوسازی منزل به اشخاص یاری می نماید تا با علم کافی و با داده ها گذشته برای نوسازی منزل خویش تصمیم بگیرند. در‌این نوشته‌علمی این روند را به شما عزیزان معرفی می نماییم پس تا نقطه پايان نوشته‌ی علمی با ما یاور باشید.

چه منزل هایی نیاز به تجدید بنا دارا‌هستند؟
پیش از هر چیز عالی میباشد بدانیم چه منزل های نیاز به نوسازی دارا هستند. بعداز سپری شد یکسری سال از تشکیل داد ساختمان، به‌تدریج آرم های فرسوده شدن آن نمایان می‌گردد. فرسوده شدن منزل ضمن اینکه زیبایی ظواهر منزل را از دربین میبرد، منجر کاهش مقاومت بافت آن نیز میشود و به همین برهان منزل های فرسوده می بایست گزینه تجدید بنا قرار بگیرند. وضعیت محیطی، آب و هوا، زمین‌لرزه، تخریب ساختمان های همسایه و شست و شوهای مکرر منجر فرسوده شدن ساختمان می گردد و عاملی برای لزوم تجدید بنا است.

در حالتی‌که نمی دانید که منزل شما فعلا نیاز به مرمت داراست، بایستی نمای منزل خویش را گزینه بازبینی قرار دهید. بعد از آن، نصیب هایی که از دید ظاهری صورت نخستین و زیبایی خویش را از دست داده اند، یادداشت نمایید. چنانچه این قسمت های مجروح، تعداد متعددی داشته باشند، یعنی فرصت نوسازی منزل شما فرا رسیده میباشد. بعداز بازبینی ظاهری بایستی به سراغ بافت منزل بروید و در صورتی‌که پوسیدگی هایی مشاهده می‌کنید، برای رفع آن‌ها از مصالح مطلوب برای مرمت به کارگیری فرمائید.

عده ای که قصد فروش منزل خویش را دارا‌هستند خوب میباشد قبل از فروش، مرمت ایفا دهند تا بتوانند منزل خویش را با بها قابل قبولی به فروش برسانند. خریداران معمولا برای منزل های شیک و قشنگ حاضر به پرداخت هزینه بیشتری میباشند ولی منزل های فرسوده با نمای نامناسب، خریداران کمتری دارا هستند. در حالتی‌که قصد فروش منزل خویش را ندارید می‌توانید با تجدید بنا، دکورا سیون منزل خویش را تغییر‌و تحول دهید. تغییر و تحول دکورا سیون، منجر تنوع در منزل و تولید انرژی مثبت در ساکنین می‌شود.

فرآیند تجدید بنا منزل
روند تجدید بنا خانه در طهران را به ترتیب به‌دنبال پژوهش میکنیم.

او‌لین مرحله: گزینش نوع و ترازو مرمت
نوسازی اشکال مختلفی دارااست و اشخاص بایستی در بالا به معین کردن نوع نوسازی و واحد سنجش آن بپردازند چون این مرحله بر بقیه فرایند مرمت اثر می‌گذارد. برای مشخص و معلوم شدن این مورد می بایست اینطور ذکر کرد که اشخاص می بایست انتخاب نمایند که چه نصیب هایی از ساختمان را تا چه حدی مرمت نمایند.

برای مثال در شرایطی که مرمت آشپزخانه برای اشخاص در حق تقدم قراردارد می بایست معلوم نمایند که کدام قسمت های آشپزخانه گزینه نوسازی قرار بگیرد تا ادامه فرایند فعالیت با مشکلی روبرو نشود. شایسته ترین شغل این که تیم عملیات موردنیاز را فهرست نمایند تا کلیه چیز بر پایه ی با آن پیش رود.

دومی مرحله: مشورت با متخصصان فعال دراین باره
کسانی که میخواهند منزل خویش را نوسازی نمایند بایستی از متخصصان فعال در این مورد مشورت کردن گرفته و با ارشادوراهنمایی آنها برای نوسازی تصمیم بگیرند و ترتیب پروسه مرمت منزل را رعایت نمایند. متخصصان واحد سنجش دارایی ما یحتاج برای مرمت بخش های لیست گردیده و راهکارهای مورد نیاز را ارائه می‌دهند. گاهی ممکن میباشد نوسازی نصیب متبوع اشخاص، خطراتی را در ادامه داشته باشد برای همین متخصصان، به اشخاص در مورد مرمت بی خطر یاری می نمایند.

مشورت کردن نوسازی خانه

سو‌مین مرحله: گزینش پیمانکار حرفه ای
تجدید بنا منزل عمل بسیار حساسی میباشد که نیاز به تخصص و مهارت داراست و به همین مراد بایستی این شغل را به یک پیمانکار حرفه‌ای سپرد. پیمانکار را بایستی بر طبق مهارت ها و بضاعت و توان هایش گزینش کرد چون قرار میباشد نوسازی منزل که فعالیت بسیار حساسی میباشد را به او سپرد، پس توانگری وی عنایت متعددی دارااست. اشخاص بایستی در تعیین پیمانکار به رزومه او توجه نمایند و در این باره تنها بر پایه ی توصیه آشنایان، تصمیم نگیرند.

چهار‌مین مرحله: برآورد هزینه ها
بعداز گزینش پیمانکار وهله به برآورد هزینه ها میرسد. برای این نصیب می شود به دو شکل شغل کرد:

۱- می اقتدار دارایی مشخصی را در حیث گرفت و از پیمانکار خواست که فقط با به کارگیری از همین مقدار دارایی به تجدید بنا بپردازد.

۲- شخص می‌تواند با پیمانکار مشورت کردن نماید و آن گاه با همفکری هم و با اعتنا به بخش های متبوع برای تجدید بنا، برآورد هزینه ها را اجرا دهند و آن را معین کنند.

نکات اصلی برآورد هزینه ها
۱- در برآورد هزینه ها می بایست توجه کرد که نمی اقتدار هزینه ها را به صورت ظریف معین کرد و ممکن میباشد در نقطه پايان شغل، هزینه ها مقداری بیشتر یا این که کمتر از مقدار برآورد گردیده باشد.‌

۲- در برآورد هزینه ها بایستی به همگی ریزه کاری اعتنا کرد و حقوق و دستمزد و ارزش مصالح موردنیاز را نیز در لحاظ گرفت.

پنجمی مرحله: پیاده سازی و پردازش ایده
درین مرحله از ترتیب پروسه مرمت منزل بایستی هر آنچه که در ذهن شخص وجود دارااست روی شیت پیاده گردد تا برنامه ای از فیض فعالیت به دست آید. در‌این مرحله می قدرت از نظرها اعضای خانواده نیز بهره مند شد و ایده آنان را با پیمانکار فی مابین گذاشت. پیاده سازی و پردازش نظرات منجر اخذ طرح ابتدایی گردیده و شخص قادر است در شکل رضایت نداشتن از قسمت هایی، در آن تغییراتی را ایفا نماید.‌ طرح هایی که با تغییر تحول کاربری ساختمان همدم باشند، نیاز به به دست آوردن مجوز از مراجع مربوطه دارا هستند.

ششمی مرحله: گرفتن مجوز
ایفا نوسازی منزل در نصیب هایی نیاز به به دست آوردن مجوز ندارد و در نصیب هایی نیز مسلما بایستی مجوزهای موردنیاز دریافت گردد تا شغل تجدید بنا اجرا گیرد.

الف) برای اجرای عملیات پایین نیازی به به دست آوردن مجوز وجود ندارد.
۱- تعمیر پشت بام با ایزوگام، قیرگونی و نصب شیروانی

۲- سفیدکاری و نقاشی کردن دیوارهای کلیه طبقات

۳- نصب کاشی

۴- تعمیر و تغییر‌و تحول در نمای منزل

۵- تعمیر و نصب کفپوش همگی طبقات

۶- تعمیر و تغییر تحول دیوارهای ایوان به نحوی که تغییری در قسمت های اساسی منزل مثل پارکینگ ساخت نشود.

۷- تعمیر و نصب اشکال امکانات دستشویی مکلف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان است.

۸- تعمیر و ردوبدل درب و پنجره ها نیز مکلف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان میباشد.

۹- لوله کشی آب، گاز، شوفاژ و فاضلاب به شرط اینکه نیاز به تاسیس موتورخانه نباشد.

۱۰- حفر و تخلیه چاه فاضلاب

ب) عملیاتی که اجرای آن نیاز به اخذ تایید صلاحیت داراست به طور پایین میباشد.
۱- تخریب دیوارها و تیغه های داخلی باربر

۲- انتقال رویکرد پله

۳- تغییر و تحول کاربری بخش های گوناگون منزل

۴- انتقال نصیب هایی از ساختمان که با دقت به قانون ها شهرسازی ممنوع میباشد.

۵- انتقال دیوارهای پارکینگ به صورتی که سبب به از دربین رفتن بخشی از پارکینگ گردد.

تجدید بنا خانه روند

هفتمی مرحله: طراحی برنامه برای تجدید بنا منزل
بعد از اینکه مجوزهای مایحتاج برای مرمت دریافت شوید بایستی برای اجرای تجدید بنا مهیا شد و برای آن طراحی برنامه کرد. وجود یک طراحی برنامه مطلوب با حدس حالت هنگامی، ترتیب فرایند مرمت منزل را به خیر و خوبی پیش می‌برد. طرح ریزی بایستی بر پایه ی حق تقدم ها صورت پذیرد و اشخاص بتوانند بر آن رسیدگی های ما یحتاج را داشته باشند. برای تدوین طراحی برنامه مطلقا می بایست با پیمانکار مشورت کردن کرد و با هماهنگی های مورد نیاز، نرم افزار را اعمال نمود.

هشتمین مرحله: تخریب
یک کدام از روند اصلی در تجدید بنا منزل، تخریب آن میباشد. مراد از تخریب این میباشد که همگی نصیب هایی که قصد مرمت آن را دارا‌هستند می بایست تخریب گردد. تخریب میتواند تخریب یک دیوار و یااینکه شیت دیواری آن باشد و این بستگی به مقصود اشخاص داراست. برای تخریب دیوارها بایستی از وجود تاسیسات الکتریکی و مکانیکی اگاهی داشت و پیش از تخریب می بایست برق، آب و گاز انقطاع شود تا ایمنی ما یحتاج نتایج خواهد شد.

نهمی مرحله: شروع نوسازی
بعداز جاری ساختن تخریب بایستی نخاله های ساختمانی به محل های مربوطه جابجایی داده شوند و محیط برای اجرای نوسازی فراهم شود. با دقت به طرح ریزی، طرح نخستین و با در حیث داشتن ترتیب فرایند تجدید بنا منزل ، عملیات تجدید بنا شروع می‌شود. عملیات مرمت مشمول موردها پایین میباشد:

۱- جداسازی تاسیسات مکانیکی مثل شیرآلات، کابینت ها، درب و پنجره

۲- تخریب و کندن کاشی و سرامیک کف ساختمان

۳- تخریب دیوارهای غیرباربر و باربر

۴- سیمان کاری کف و دیوارهای قسمت های گوناگون منزل

۵- عایق کاری توالت

۶- لوله کشی و برق کشی بر پایه ی طرح تازه مصوب

۷- گچ کاری و کامل شدن دیوارها

۸- نصب درب و پنجره تازه

۹- نوسازی سقف منزل های سابق

۱۰- کف سازی بخش های متعدد ساختمان

۱۱- اجرای نمای نو

۱۲- رنگ کردن دیوارها

۱۳- نصب کابینت ها

۱۴- نصب کلید، پریز و نورپردازی

۱۵- اجرای پارکت یا این که برگه دیواری

۱۶- نصب درب های داخلی ساختمان

۱۷- نصب شیرآلات، روشویی و سینک

۱۸- منزه کاری گوشه و کنار

دهمی مرحله: رسیدگی و تحقیق بر رعایت استانداردها
اشخاص در طول ایفا فرایند تجدید بنا منزل، میتوانند بر کلیه بخشها تحقیق داشته باشند و کلیه مواد و مصالح را به گزینش خویش خریداری نمایند تا از چگونگی آن مطمئن باشند و یااینکه در تفاهم نامه، چگونگی و مرغوبیت مصالح را بیان نمایند. بعد از اجرای مرمت نیز اشخاص بایستی مجددا کلیه چیز را با تمرکز نظارت نمایند تا در حالتی‌که جایی بر خلاف با مراد های او و استانداردهای مو جود است، اصلاح خواهد شد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 43
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه